woensdag 20 augustus 2014

Dag 23 ~ 07

Dag 23 sinds de start van deze behandeling.
Dag 07 van herstellen.

Gisteren met vrouwlief voor 3 dagen er tussen uit geweest naar het plaatsje Garderen op de Veluwe. Ik moet zeggen dat er elke dag wel een zichtbare verbetering te zien is. De schilfers worden duidelijk minder alhoewel ik het gevoel heb dat er bij de nieuw ontstane huid wederom verschilvering optreedt.

Ook de eerdere rode plekken verdwijnen langzaam. Gisteren zou mijn laatste dag geweest zijn voor het opsmeren van de Fusidine crème, maar ben hiermee vandaag doorgegaan omdat de huid nog heel teer aanvoelt en ik het zekere van het onzekere wil nemen. Wel heb ik weer last van jeuk. Dat komt denk ik omdat de huid aan het genezen is. Een goed teken dus, alleen heb ik nog wel de neiging om weer de Rio Rosa Mosqueta crème op te smeren voor nog meer verlichting.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten