zaterdag 9 augustus 2014

Dag 12

Vandaag is 9 augustus 2014

Vannacht weinig geslapen vanwege het branderig gevoel en de jeuk. Dat neemt steeds ergere vormen aan. 

Vanochtend werd ik wakker, keek in de spiegel en dacht OMG, waar ben ik aan begonnen? Het wordt allemaal erger en ik zie er niet uit. Bij mijn neusvleugels is het nu ook aardig rood geworden ondanks dat ik daar de crème niet opsmeer. Maar nogmaals ik denk dat de crème via de huidcellen ook z'n wegen zoekt buiten de omgeving waar ik wel smeer. De huid voelt elke dag wat strakker (stijfjes) aan en de jeuk wordt steeds erger, alsof het erg droog aanvoelt.

HELP!!!! Mijn huid staat in brand en snakt naar verkoeling. Ga ik dit wel volhouden? Het is dan ook heerlijk wanneer ik m'n gezicht kan wassen met koud water. Het ongemak wat ik heb met dat branderig gevoel is echter nog niet van die mate dat ik met de behandeling wil stoppen of advies moet vragen aan de dermatoloog. Over 2 dagen is het 2 weken dat ik bezig ben met deze behandeling en ik zal en moet het gewoon vol blijven houden. Go for it Ton! You can do it!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten