vrijdag 22 augustus 2014

Dag 25 ~ 09

Dag 25 sinds de start van deze behandeling.
Dag 09 van herstellen.

Het gaat alweer stukken beter. Geweldig dat de huid zo snel herstelt. De rode vlekken zijn nog niet helemaal verdwenen, hier en daar is nog wel een spot te bespeuren maar niet zo opvallend meer als een week terug. De verschilvering duurt nog wel voort maar is beduidend minder geworden. Het is net alsof de huid blijft schilferen, telkens maar weer op dezelfde plekken.

Ik ben dan ook erg blij dat er steeds minder te zien is van het effect van de Efudix crème. Het branderig gevoel is helemaal verdwenen en de jeuk is nu minimaal vanwege het genezingsproces.

Vandaag maar eens besloten m'n gezicht he-le-maal niet in te smeren met geen enkele zalf of crème. Geen Efudix, geen Fusidine en geen Rio Rosa Mosqueto. Heb ook besloten me vandaag maar eens niet te scheren. Na 3 dagen op de Veluwe, nu weer heerlijk thuis zitten en genieten van, nou ja, gewoon 'niks'.

Hieronder de foto's van vandaag. Kijk maar niet naar m'n (alweer) chagrijnige kop want de foto's zijn allemaal 's ochtends vroeg genomen na het opstaan. En nee, mijn neus is in werkelijkheid niet zo groot. Het is de camera-lens in groothoek stand die de vertekening geeft. Voor mij is meer van belang om de voortgang van de Efudix behandeling te laten zien en hiermee anderen te helpen!















1 opmerking:

  1. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen